Snön börjar att smälta:)

Heejsan svejsan!:) Det är så jäkla skönt att snön har börjat smälta. Det har typ inte varit minus grader på jätte länge eller det känns i alla fall inte som det, hehe:P Idag är det 10 pluss ute, asså fatta vad varmt!:) Typ sommar, eller vår i alla fall. Idag så ska jag rida lektion för Isabelle, kmr kanske att ta mina ridstövlar men jag gillar mina vanliga skor eller vad dom heter fast dom är ju inte speciellt snygga. Ska bara säga att jag sitter och smaskar på lite popcorn, så att ni vet:P I alla fall, jag hoppas att det går bra, asså lektionen om ni inte fatta.
I helgen så var jag med Cornis när hon tävlade i Högbo. Det gick bra för henne. I Lördags så fick hon typ 61 procent och på söndagen så kom hon 4 i första klassen och i andra klassen så vann hon, det var jätte kul!:) Hon red jätte bra och Bucke var inte alls tittig. tog aldrig några bilder men det kanske kmr ut i ridsport sen. Hon tävlade i FEI och det var nationell tror jag. Det var inte så bra väder men det var kul ändå. Vi bodde i en liten stuga nära hotellet och den hörde till hotellet. Jag och Cornis var själv hela eftermiddagen för Isabelle och Karin åkte till råttan som liggre typ 2 timmar därifrån. Det var bar bara att när vi dushade så tog varm vattet slut och vi hade balsam i håret och så, vi väntade i typ 15 minuter men sen så ringde vi hotellet och dom sa ju såklart att vi skulle vänta en liten stund till och sen efetr 45 minuter så ringde vi dom igen och då undrade dom om vi ville byta rum och det ville vi såklart så då så var det bara att sätta på sig kläder och packa ihop alla kläder och ta med sig packingen till hotellet och byta rum. Det nya rummet låg 500 meter från hotellet. Det var jätte mysigt där. Det var en liten by och sen så fanns det 3 rum i ett hus. I rummen så var det en dubbelsäng och ett badrum och sen så hade man gemensmt kök. Det var lite mordärnare än den lilla stugan och jag var jätte glad. Vi kom dit typ vid 10 på kvällen och sen så när vi hade skölt ur balsammet och satt på oss pyamas så kmr Isabelle och Karin hem med chips, godis och ostbågar. Det var gott och jag och Cornis kollade på en bra film. Jag vet, skrev skit mkt men var bara tvungen att skiva det.

Runt hoppvolten på väg till Elsas hage:)


Ett äpple i elsas hink:P


haha! jag och Cornis spelade biljard på hotellet, jag ägde eller inte.

Bucke när han hade kommit hem:)

Kram Ida<3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Äntligen har snön börjat smälta!!! Men en sak är ju dåligt att det blir så lerigt :( <333 :)

2010-03-30 @ 21:25:57
Postat av: Amanda

Äntligen har snön börjat smälta!! Men en sak är dålig och det är att det kommer bli så lerigt :) < 333

2010-03-30 @ 21:27:10
Postat av: Excelsa

hehe det är jätte skönt men håller med, det blir skit lerigt:P <3333

2010-04-01 @ 22:18:49

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0