Stallet igensnöat:S

Heej!:) I dag när jag kom till stallet efter skolan var typ stallet igenstöat eller vad man säger. Asså det hade rasat för dörrararna så det var bara en lite springa som man kunde komma ut på och det kunde liksom rasa när som helst så jag fick inte gå in och gå ut med Elsan så jag åkte hem och tog det lite lugnt istället. Sen så när jag kom till stallet så ställde jag upp henne på gången och då så höde man några skrika och Elsa flyga upp o ner, fram o tillbaka. När jag kom fram till henne så stod hon och skaka. Hade väl troligt blivigt rädd för ett snöras. Tog sönder grimman man ska nog åka och handla en ny för den var så fin på henne. Ridninge gick väl sådär. Hon var lite spänd elr vad man säger och sen så var det ngn jäkla jobbig tjej som sa åt mig vad jag skulle göra och inte skulle göra. Asså vrf bryr hon sig om vad jag gör. Hon vet ju inte hur jag ska rida min häst. Hon förstörde typ hela ridningen. Hästarna stod inne i dag pga att dom inte fick ut hästarna så lite krut var det ju i henne oh hon tyckte att det var skönt och roligt att få gallopera av sig. Var jätte mysig i boxen sen efter. Mina små kusiner sover över hos oss i dag och dom har nyss somnat. Mina ena kusin ville typ bara prat när jag skulle lägge henne så fick typ säga " Sov nu, Var tyst nu och sov, Sov, sov!" hehe, typ:P Dom ska flytta i morrn så det är ju kul:P Ska också gå och lägga mig nu hade jag tänkt, är ganska trött:P

Vilken header ska jag ha, nån av dom här eller den jag redan har?


   



God natt<3 Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0