lugn kväll...

Heejsan svejsan!:) Sitter i soffan och kollar på Tv. Ska kolla på dubbelliv och andra avenyn sen på datan. Mamma och pappa jobbar över i dag så är hemma med mina brorsor. Det som är bra med att dom inte är hemma är att vi fick äta vad vi ville och såklart så åt vi pizza, mm... gott! I morrn så ska pappa träna för Isabelle på Winnie, kul för han:) Han är nog lite små närvös men det kmr nog att gå bra, han tycker ju i alla fall att det är rolig och så men Winnie har ju så stort steg så det är nog lite svårare att rida en lektions hästarna och sen så är han ju piggare också.
Igentligen så skulle jag och Cornis rida runt hoppvolten tsm men hon hade brottom för hon skulle på någon föreläsning och sen så skulle hon rida Pinokkio så ja fick rida själv men som tur var så hjälpte Saida mig lite och sa typ lite vad jag skulle göra så jag var ju inte helt själv. Det gick jätte bra och hon tyckte att det var jätte roligt, jag me. Hade öronen frammåt hela tiden, hon är gulligt min lilla älskling. Hon tycker att det är jätte roligt att gallopera utomhus. Hon fick galoppera på och galoppera med hela kroppen. Red ju lektion för Isabelle igår och det gick jätte bra. Lindade och knoppade på skojs skull, blev jätte fin, ska nog försöka att rida me lindor varje lektion. Elsa blev jätte fin när han skärde bort den dära lilla döda fliken.


Elsa lite mongo när David skulle skära bort fliken, brämsade.


Sööt! innan träningen<3

Mongo sitts och händer:P


hehe, lite suddig bild:P



Winnie

Kram Ida<3

Kommentarer
Postat av: Amanda <33

Jätte söta rosa lindor <<3

2010-03-19 @ 14:13:46
Postat av: Amanda <33

Jätte söta rosa lindor ! < 3

2010-03-19 @ 14:14:29
Postat av: Excelsa

hehe! Visst är dom<3

2010-03-19 @ 16:22:16

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0