Trött och dåligt humör!

Är så jäkla trött och på skit dåligt humör. Mina kusiner väckte mig 7 och sen så kude jag inte somna om. Asså man är typ värsta bekänten. Fixar frukost till dom, städar åt dom, sätter på filmer mm. Det jobbiga är att dom inte kommer överens för vad dom ska göra. Den ena vill spela sing star och den andra vill spela fotboll på tv:en. Är skit sugen på att åka till stallet. Ska rida ut med Dea och henne nya häst idag mot ridskolan. Har skit ont i magen. Ska nog ta och försöka sova lite nu om jag kan.

Kommentarer
Postat av: Amanda <33

Båda var jättefina men en av dom som jag fastnade för först var den när elsa ade rosa lindor på sig (så gulligt) <3

2010-03-21 @ 21:51:04
Postat av: Amanda <33

Båda var jättefina men en av dom som jag fastnade för först var den när elsa ade rosa lindor på sig (så gulligt) <3

2010-03-21 @ 21:51:21

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0