Spruta i dag:S

Heejsan svejs!:) I går så började vi ju kvart över 12. Då hade vi handledartid och sen så skulle vi ha slöjd men han var sjuk så vi fick gå hem:D skit skönt, vi hade bara en lektion! Fatta vad glada vi var:D Sen så åkte jag och mamma till foderboden och handlade morötter och sen så köpe jag ett nytt godis (häst godis) med banan smak och lakritz smak. Elsa tyckte att det var jätte gått:P Gick med henne med panda och dea runt ridskolan typ. hon tyckte nog att det var mysigt att gå med kompisar i solen. Det var roligt men man blev jättevarm för man går ju och sen så hade jag fleés på mig så det blev ju lite varmt, hehe:P Hon var jätte snäll i alla fall:) Idag så tog vi en spruta i skolan utan att någon visste om det, jag har värsta fobin mot sprutor så ja brukar ta en slaggs bedövning så att det inte känns men eftersom jag inte visste att vi skulle ta en spruta så kunde jag ju inte köpa bedövningen men det gick bra endå. Idag så ska jag träna för Isabelle. Ska försöka att hinna linda i dag. Ska bli roligt:) Ska äta typ nu, stuvade mackaroner med falukorv, smaskens:P Mamma fotade lite när vi var ute och gick:P


Vårtäcken?













Det var bilderna från igår, hinner inte lägga in alla men ni kanske får resten i kväll, annars så får ni dom i morrn

Kram Ida<3

Kommentarer
Postat av: Amanda <33

Ni var så söta ihop igår :) Täcket var VERKLIGEN rosa <33333 :)

2010-03-23 @ 22:35:06
Postat av: Excelsa

hehe tack, aa det är det verkligen:P<3333333333

2010-03-24 @ 09:44:37

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0