Ska till stallet:)

Heejsan!:) Kom nyss hem från skolan. Dagen i dag var skön, trodde typ att den skulle vara jätte jobbig men det var den inte som tur var:) igår så fick jag gjort allt som jag behövde göra i skolan. hade kommit efter med en hel del men nu så är det borta. har bara matte läxa till fredag som jag inte har gjort. gjorde nyss klart engelskan. 
Dea har fått en jätte gullig D-ponny som Elsa ska gå med sen:) hoppas att dom passar bra ihop. det blir dom tre rymmar hästarna. Fabiën ska också gå med dom och hon har rymmt endel, Deas ponny är också rymmare och Elsan me:P hehe! Upptäckte att jga har brådis till stallet så jag hinner inte blogga mer tyvär. Ska äta köttbullar me potatismos och brunsås, gott! Idag så ska David komma och ta bort elsans lilla döda hud som hänger på såret, det kmr nog att bli jätte fint! Ska rida lektion för Isabelle idag om Elsa inte behövde ta någon bedövning så att man inte kan rida:)

Kram Ida<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0