Sjuk:S

Heej! Är sjuk som ni kanske ser i rubriken. Skit jobbigt. Jag känner mig nästan helt död, har feber och typ ont i hela kroppen, asså det känns typ som om jag har ont i varenta muskel och skellet. Hehe, har nog inte det men känns typ så:S Jobbar lite hemma också så mkt det går och orkar så jag får i alla fall lite gjort. Ska rida ut med Cornis i dag om jag orkar. Måste rida i alla fall för hon ska vila i helgen. Hade ont i armen som jag hade tagit sprutan i i går så då så red jag ju mer med den andra men nu så har jag ont i båda:S Får se om det går att rida, hoppas det. Träningen i går gick bra. Hon var jätte jobbig i början men i slutet så gick det bättre. Var ganska motvillig och stark och det är ju inte så lätt att rida då om man har ont i armen men Isabelle tyckte att jag red bra ändå och jag tyckte faktist att det kännde bra sen. Isabelle är en sån duktig tränare och det är alltid roligt att träna för henne och det är alltid roligt att träna men sin häst. Är på mamma och pappas jobb så kan inte lägga in resten av bilderna från i måndags men gör det sen när jag kmr hem:P


En gammal bild på Elsa i hagen:P

Hade inga andra bilder på den här datan:P

Kram Ida<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0