Mycket plugg!

Har inte bloggat på länge men har inte haft tid. Varken under lovet eller nu i veckan. Har varit tvungen att plugga hela tiden. Jag hade i alla fall ett bra lov, var med Cornis hela lovet:)ridningen har gått jätte bra och Elsa har varit jätte mysig. Hade ni också ett bra lov? Måste plugga nu för vi har matte prov på fredag och ska ha läst ut en bok på fredag och jag har typ läst halva:P

Men här får ni massor av bilder från lovet:)




Tim som ligger med huvudet före i isabelles jackarm.




Råttan


en liten snöfilur som cornis gjorde:P


tim och harry


Harry


Elsan




Råtta fixad och klar för träning.


Cornis och hennes nya lilla hingst





Tim ligger i soffan och solar sig 


winnie med hans medryttare, hehe skulle bara prova en sadel:P


hehe!


Bucke och Råttan.


hittade en gammal bild på mig och Fighter



Kram Ida<3                                       

Kommentarer
Postat av: Amanda <33

Vilket roligt lov!! <33 Söta bilder <3

2010-03-10 @ 21:09:27
Postat av: stina

du är utmanad av mig:) läs mer på bloggen.

2010-03-13 @ 20:55:32
URL: http://stinaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0