Har tråkigt...

Sitter hemma nu och gör typ inget. Ska åka till stallet sen när mamma och pappa kommer hem från Martin Ollson. Dom är där och handlar mat till Hampus student. Hade igentligen velat följa med eftersom jag "älskar" martin olsson, haha! Ska rida på Vendelsös volt idag men om det är ridskolaelever där så får jag rida på jordvolten men i alla fall på ridskoloan.
var med Cornis på Strömsholm. Det var jätte kul! Cornis tävlade ju Bucke där. För henne gick det helt okeej. Vet inte vilka placeringar och vilken procent hon hade men jag tyckte att dom var jätte duktiga! När jag var borta så red mamma Elsan, tack mamma för att du red min lilla Älskling.


Kür http://online.equipe.nu/sv-SE/class_sections/9918/results#video

     http://online.equipe.nu/sv-SE/class_sections/9513/results#video








Världens bästa Cornis och Bucke<3


Strömsholm på kvällen utan hästar


Linnea, emma, amanda, julia, jag och lovisa


Mamma och Elsan

Kram Idis<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0