Ska snart sova...

Heej! Ska snart gå och lägga mig men skriver ett litet kort inlägg. Red Älsklingen i ridhuset i dag. skulle ju igentligen rida bort till ridskolan men det var så tråkigt väder så red hemma istället. Ridningen ick jätte bra :D hon var jätta fin och lyssnade jätte bra :)

Skrittade fram: ca 10 min ute
Trava: ca 5-10 minuter
Gallop: ca 5-10
Skritpaus: ca 5 minuter
jobb: ca 15 min

Det var det jag gjorde idag. Red i ca 30 minuter. Imorgon ska jag hoppträna för Sara, kulkul! :)

Veckoplanering:

Måndag: Rida i ridhuset

Tisdag: Hoppträning för Sara

Onsdag: Rida ut lite lugnt

Torsdag: Rida ut lite hårdare

Fredag: Träna för Isabelle

Lördag: Bara ta det lugnt

Söndag: Tävling Hölö LD och LC

Bilderna är inte från idag! :P















God natt <3

Kram Idis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0