Trött!

Heej! :) Har inte så mkt att göra, ska nog gå och lägga mig ganska tidigt idag. Är jätte trött. Cornis sov ju hos mig i söndas. Vi hoppade lite studsmatta och sen så kollade vi på två filmer. Shes´s the man och 17 again. Dom avr jätte bra. Var aspigg. Cornis somnade i den andra filmen så låg vaken och kollade på filmen till typ 4 fast sen så försökte jag sova lite, vaknade typ klockan 10 dan efter så sov inte så jätte länge. Igår så sov jag hos Cornis, det var skojigt. Vi kollade på Ice Ige 1 men somnade typ ibörjan.  Idag så fyller Cornis år så alla, gratta henne :)
I morse så bakade vi tre tårtor som vi tog med till stallet, hundarne åt typ upp halva tårtorna :P
Red på Vendelsös volt, Elsan var jätte fin. sjukt mjuk och fin! Hängde lite i handen men försvan nästan på en gång :) Jätte fin! :) Glömde att säga men igår så skodde vi henne på stav :)


Hennes nya hoppträns. Fint va?


ser lite mobbad ut :P






Marängtårtan


Prinsesstårta


Daimtårta med banan



Puss och kram Ida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0