Hoppträning idag!

Heejsan svejsan! Sitter vid datan och gör typ inte. Är as förkyld, har skit ont i halsen och hör typ inte så bra.
I går så var jag på Grönan med vårt "stallgäng". Det var jätte kul. Ibörjan så mådde jag inte alls bra men sen så gick det över och jag hade det riktigt roligt. Ibörjan så körde vi femkamp. Mitt lag kom tvåa av tre lag, haha. Jag var verkligen as dålig på allt men jag lyckades faktist skjuta i mitten av tavlan på luftgevär så var väl bra på nått i alla fall, hehe. På vägen dit så spöregnade det och då så menar jag verkligen spöregn och jag hade ingen jacka så både jag och pappa var tvungen att köpa någon mjukisjacka eller nått så jag köpte en gråm SSS Tröja. Den var fin. Pappa köpte någon annan fin tröja, vet inte märket. Eftersom det hade regnat så mkt så var det typ ingen kö alls. Vilda musen hade lixom 1 minuts kö och den som brukar ha typ 1 timmes kö, så det var skit skönt. Man kunde bara springa till vilken karusell som helst och så fick man åka typ på en gång. Det ändå stället som man fick vänta i 1 timme var på maten, annars så var det skit skönt. Vi åkte tuff tuff tåget som är för dom allra minsta och så smart som man är så är det just där som man gör sig illa. Slog typ i smalbenet när jag skulle gå av så har ett litet blåmärke där. Haha, smart man é. Ska äte nu och sen så ska ajg åka till stallet. Ska hoppträna idag för Isabelle. Skulle igentligen ha gjort det för Saida men hon var också lite sjuk så hon kunde inte. Jag får väl stå ut. Har inga bilder nu men ni ska fp massor av bilder senare ikväll!!

Idis <3 

Kommentarer
Postat av: saida

haha sorry :( är fortfarande sjuk :(

2010-06-20 @ 13:41:42

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0