Världens bästa ponny!♥

Heeej! :) Tävling idag Hölö LD och LC! I LD gick det verkligen jätte glad bra. Kom trea av fyra placerade och av 19 starter så är jätte nöjd :D Jag har verkligen världens bästa häst. Gjortde jätte fina språng och var jätte duktig! På ärevarvet så var hon jätte glad och pigg och försökte typ rejsa om dom andra, haha, gullig ponny man har :P I LC så tog jag en skit dålig väg så jag hon viste inte vilket hinder hon skulle hoppa så hon stannade, det var ingen nit men hon stannade. JÄTTE FIN HÄST! Jätte fina språng. Stoppet var helt mitt fel. Jag slutar rida på banan också. På framridningen så trycker jag till och driver på om jag känner att hon saktar av eller inte kommer rätt men på banan så gör jag bara inte det och då blir det inte lika fina och flytande språng men men. Hästen var i alla fall BÄST♥! 

Nu så ska jag i alla fall bara ta det lugnt och sen så är det nattning i stallet och sen så ska Cornis sova hos mig :D 


Haha! Gnäggade precis, hon gnäggade jätte mkt efter hon hade träffat Tesla :P



Hade inte så mkt bilder :P

Pussisar Idis <3

Kommentarer
Postat av: saida

duktiga :)

2010-06-13 @ 23:58:05
URL: http://saiiko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0