Tråk inlägg...

Heeej! :)

Har varit på bryggan och badat med Linnéa och Lollo! Man får typ kramp när man är i vattnet och för typ panink och vill upp fast efter ett tag så blev det varmare :P Vi tog med popcorn med smör på och saft ner. Sen hoppde vi studsmatta ett tag innan det blev tråkigt. Dom cyckla nyss hem, jag ska ta fästingspruta snart när mamma kommer hem. Vill vrkligen inte, man fick inte ta Embla (ett bedövnings plåster) och jag hatar verkligen sprutor men aja, häldre det än att dö av nån fästingspruta! ska rida ut i dag, ska kolla iom jag kan rida ut med Cornis, hoppas det men annars så får mna ju rida själv men det är ju inte lika kul :P

Ska klä på mig nu och ta av mig bikinin och äta lite nu kanske. I morrn ska vi på teater med skolan sen så är det bara fredag och sen så är det bara lugn temavecka och på Onsdag nästa vecka ska vi till Grönan med klassen :)¨

Har inga bilder att lägga ut nu men ska ta massor i stallet bara att min mobil inte funkar men får ta med kameran :P I helgen ska jag till Strömsholm och kolla på tävlingar och Cornis!

Kram Idis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0