Studetfest!

Heejsan! Sitter och kollar när Celine och Stina spelar hockey på playstation, det är ganska kul. Idag vaknade jag typ halv 8 av att mamma och pappa pratad och fixade i vårt partytält. Hampus och hans klass hade champanjefrukost och dom kom klockan 8. Sen åkte ja till skolan för att vara med på våran skolavslutning.  Sen efter jag slutat skolan så åkte jag hem och åt och sen typ en timme efter så åkte jag till stallet och skrittade ut barbacka bort runt spökhuset. Det var roligt bara att min häst var as töntig och var typ rädd för allting. Sen så stress hem och byta om och så och sen så åkte vi till Hampus utspring. Det var skit kul och nu på kvällen så har vi dansat med alla hans kompisar och Celines mamma och min pappa. Det var skit kul! :) Det var ett ganska tråkigt inlägg. Imorrn så ska jag försöka att ta massor av bilder i stallet :) Grattis Hampus♥!




Celine


Stina


Jag
Jätte tråkigt inlägg och tråkiga bilder men bättre det än ingenting.

 
Kram Idis<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0