Sovit i stallet!

Heeej! :) Kom nyss hem från stallet, jag, cornis, dessie och panda sov i stallet igår till idag. Det var jätte kul! Är jätte trött nu. Direkt när jag kom så la jag mig i sängen och kollade klart på maksmällan som vi såg igår. somnade mitt i filmen så var tvungen att se klart den. Somnar typ alltid i filmer.
Idag så ska jag träna dressyr för Isabelle klockan 3. Innan det ska jag äta lunch och hinna åka till Lyckås men det är nog inget problem att hinna med. Igår så red jag och Cornis bort till en äng och red lite där. Jätte kul :) Vi tänkte rida dit barbacka i vita klänningar typ och rida lite nån dag. Aja, har inte så mkt att skriva om men tänkte skriva om det som jag ska göra/måste göra på lovet:

Bada med hästarna
Vara på landet med Elsa
Tävla 3 juli och nån gång i agusti. 
Åka till Spaninen med Cornis
Fylla år
Bara vara i stallet och ta det lugnt.
Åka till Grönan
Sola och bada.
Sova i stallet.

Tyvär så får ni inga bilder nu, kan bara ladda upp bilder på min andra data om internet är helt cp så jag ska försöka att lägga upp lite bilder sen ikväll.  
Är helt besatt av dom hära låtarna:
 




 Idis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0