Ponny SM

Heejsan! Kom nyss hem från Årsta Runsten. Har varit där och kollat på ponny SM i hoppning. Var först bara där med mamma och pappa men sen så kom Emma och Malin dit så var med dom. Elsas halvsyrra Desdemona tävlade. Hon var lite lik Elsa, Speciellt i ansiktet. Det var roligt. Ska äta köttbullar och mackaroner och sen så ska jag åka till stallet och gå lite med Älsklingen. Ska sova med Cornis idag:)

Frisa Mårtenson och Desdemona



Malin och lilla Fighter

Emma och Herkules



Cornis och Bucke. Det här var den ända bilden jag hittade. Har massor av bilder men dom har jag nog redan laggt in. Vet inte men har kanske laggt in den hära bilder förut också :P

Pussis Idis <3













           
                                                           


Kommentarer
Postat av: Lollo lovisa

Hej, kul :)



men kan jag få ditt nummer? har bara ditt gamla nummer på din mobil som paja :S <33 kan jag få det nummer du har på din mobil nu?? :P

2010-06-22 @ 16:25:45

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0