Hemma igen!

Heejsan svejsan! Har nyss ätit tacos, mums mums. Kom hem från landet idag och åkte direkt till stallet och red. Jag red på Vendelsös jordvolt. Det gick sådär, eftersom hon vilade igår så var hon ganska stel och stark och ville inte riktigt göra som jag ville men sen på slutet så släppte hon och det gick jätte bra. 
Red Indigo idag och det var jätte roligt. Han var jätte känslig i munnen och stannade bara man tog lite i tygeln. Red barbacka, han var jätte duktig bara att jag höll på att skumpa av typ hundra gånger, haha. Red först ut och sen så lite på deras bana :) Indigo är min "mosters" 4 åriga hingst, han har värsta nacken, och skit sööt! 
Imorrn så ska jag rida ut, för se om någon hänger med.










Kramis I <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0