13 imorrn! :D

Tjenixen!

Jag och Cornis har nyss varit nere på bryggan och badat. Eller jag slängde mig i. Vi tog med våran lilla " gunga" och satt bara i den och sen så kom det värsta stora plasket från en fisk och vi mäst jag får värsta paik och bara garvar och skriker. Båda är jätte rädda för fiskar :P
Hopptränade ju för Sara och det gick verkligen jätte bra och det var jätte kul! :) På lördag ska vi tävla hoppning på Järfälla tror jag att det var, as kul! :)

Nu så ska jag sova, kmr att bli väckt typ 7 så måste vila nu, blir nog inget bloggande imorrn.



Jätte mysig kväll


Cornis med våran båt!


Tagen från film, därför dålig kvalite. Från idag :)


Jag och Vivis för Canebo


Cornis och Bucke.

Puss Ida ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0