Hos kusin!

Tjenixen! Är hon Stina och jag sov här inatt med. Just nu så gör vi inget, badade för en stund sen och efter det så gick vi och plockade hallon. Vaknade typ klockan 8 men stina vaknade typ 11 så satt vid datan till hon vaknade eller rättaresakt när jag fick henne att vakna, haha. 
Idag så tar mamma och papap hand om Elsan, ska sova här inatt igen. 

Aja, det kanske kommer ett kort inläg ikväll också. 


Igår när jag red ut älsklingen <3



juste rösta på Stinas sko här, det finns fler men den hära är Snyggast!!

Kommentarer
Postat av: m'

sv; ååh tack :D min kompis har gjort den, tror att hon gjorde den i photoshop ;)

2010-07-23 @ 23:14:30
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback