Tråkigt!!

Skänner mig verkligen osocial och tråkig. Ligger i sängen och har kollat på fångad, ung och bortskämd och Cirkus Möller på datan. Har verkligen  inget liv men tror att jag ska testa ett data spel som ja spelade för jättelängde sen, hihi, hoppas det är kuligt :)
Sov hor Lollo med Dessie och vi hade as kul :) Vi var ute och träffade några och sen så satt vi oss i Lollos port och då kom en jäkla surkärring och säger att om vi inte går därifrån så skulle hon ringa polisen, asså herregud aja, sen så spelade in några sjukt konstiga filmer, haha och kollade på Freddy Kruger, och den var faktiskt jättebra men hatar slutet, hehe :P Idag så har jag gått med Elsan och ska dit igen sen efter insläppet och gå med henne igen. Har glömt att säga det men John var och kollade på Elsa och hon var lite oren men inte halt men han sa typ att dom som säger att deras häst aldrig har varit skadad är för att dom aldrig kollat dom och om man skulle kolla en häst som aldrig blir kollad så skulle den vara halt. Men häldre att hon har småsaker en att det blir stor saker så till er som aldrig kollar eran häst, kolla dom typ var 4:e månad så att det inte blir något stort för dom har bergis nått :P Haha, känner mig som värsta fakta boken här asså ;)
Bloggar mera ikväll sen, hoppas jag i alla fall :)


Älskar dig så sjukt mkt gmn ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

åå älskar bilden <3

2010-12-05 @ 12:35:21
URL: http://teslans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0