Skola imorrn :)

Mår mycket bättre idag men inte helt bra i morrn måste jag gå till skolan i alla fall. Det här är så tråkigt! Har kollat på alla avsnitt jag missat med Paradise Hotel, hehe :P Det är så himla bra :)
Ikväll så är det träning för Isabelle, ska bli kul :) Får se hur det kmr gå eftersom hon vilade igår. Pappa och mamma var snälla och gick med Elsa. Han hade gått i snön och busat och kastat snö på henne, hahaha! han är så konstig min pappa men det kanske ni som har läst min blogg har märkt ;)
Men aja, hehe, vet inte vad jag ska skriva om nu

Går inte att ladda upp nån bild så ni får klara er utan det ;)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0