Saknar dig krok!!

Gud vad varmt det är ute, eller kanske inte varmt haha men varmare i alla fall än förut :) Man märker det speciellt på hästen. Inte lika mkt energi som vill ut och sen så blir man mjukare själv när man rider ;) Ska hoppträna imorrn för Krok :D Ska bli jättekul men synd att hon inte har lika mkt energi men men, kanske ska premiärrida stövlarna då oxå :) Men nu är jag grymt hungrig, kmr nog inge mer inlägg idag, får se om jag har tråkigt kanske det kmr nått ;)

får se hur många bilder ni får, det tar typ 2 minuter för en bild att laddas upp ;)
Haha, så jävla gullig! <3






haha ser helt mongo ut men elsa är sööt :P




Puss <3


Kommentarer
Postat av: Carro

Snygg disagn och headder!

2010-12-26 @ 20:34:37
URL: http://tvilligryttarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det säkert att du ska flytta?

2010-12-27 @ 11:43:21
Postat av: Alice

bara för att jag är lite cool och har fotat den sista bilden :D (a)

2010-12-28 @ 23:09:23
URL: http://alicefabienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0