mår bara bläää...

Hej hej alla bloggläsare!
Mår as illa, har ätit jättemycket lussebulls deg och popcorn med smällt smör, gott med ussh vad illa jag mår :(
Kollar på Idol, eller dte är ju typ nyhets paus nu men har i alla fall kollat ;)
Vem tkr ni är bäst? Själv gillar jag Minnah mäst men Jay är inte så jättedålig men nej, tkr inte han är bra ;)
Jätte tråkigt inlägg men ni får i alla fall lite bilder från i Tisdags då jag var med Lollo och Dea och vi hade lite brottning, haha! ;)


haha! Lollo och Dea


hihi, me and Dea

de


Dea och jag


Dessie och lilla jag, hihi, vem äger?


Haha, lollo och dea




haha, undra vad dom håller på med? ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Gumman jag är em äkta dressyr ryttare! Vi gilla naturella färger!

2010-12-10 @ 23:53:19
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: Lollo<33

háhah :D älskar dig <33 :P

2010-12-11 @ 15:54:24
URL: http://loollsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0