Julafton om 2 dagar :)

Imorse när jag vaknade trodde jag först att det var julafton idag, hehe :P Kollde om det låg nått paket på nattbordet men det gjordet det inte så då var det väl inte julafton, hehe :)
Men ligger nu i min brorsas rumför städarna är på övervåningen. Men gud vad det är skönt med jullov! I 3 veckor oxå, ganska länge faktiskt. Längtar nu tills att ponnyakuten ska börja men det började nån gång i Januari så det är inte s åångt kvar men ändå, vill att det ska börja nu!!

Men igår så red jag i alla fall Pelsan i ridhuset på hakamoret och det gick jättebra :) Hon lyssnade bra och ja, vet inte riktigt vad ja ska skriva men hon var duktig. Övade galopp och förvänd, och att hon skulle lyssna för skänkeln och bli uppmärkssam. En liten övning som jag har gjort med Saida :)

Juste, glömde bort det men i söbdags så pyntade jag, Dessie och Cornis min coh Dessies boxar och det blev faktiskt jättefint :) Fast mitt är inte direkt nått jultema,det är typ ett nyårstema, hehe, men svart, rosa och guld :) Men det passar lixom lillen ;)

Idag ska Elsa vila eller så ska jag rida ut men får se. Ska i alla fall till Centrum och shoppa klart det sista julklapparna :)


Dea


Jag, ignorera mina smutsiga byxor ;)


                                    ♥

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Carro

vad fint det blir! Ni alla får sova hoss oss någon dag!

2010-12-22 @ 13:45:30
URL: http://tvilligryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0