Hatar att vara sjuk!!

Ligger i sängen och har tråååkigt! Hela dan har varit piss! Har inte haft nått att göra, försökte att spela ett spel på datan men den dampade typ efter 1 minut och orkade inte hålla på så hela tiden, haha. Gav nog upp lite för tidigt men men :P
Red i alla fall ut Elsa vid 2 och hon var jättepigg! :) Var så himla rolig att rida idag. Hon var lite tittig men inte som hon brukar vara, haha jätteskönt! hade väl antagligen inte tid att titta, bara springa! :)
När jag skulle galoppera där vi alltid galopperar så släppte jag henne helt och hon bara tog tag i bettet och rejsade iväg! Så himla gullig ponni jag har. Efter det så kunde hon inte skritta. Travade bara hela tiden och när jag väl fick henne att skritta så gick hon och fnös eller vad man säger, hehe likt en frustning fast ändå inte, hehe skitsamma. Men när vi var vid skrothuset så tyckte hon att nåt var läskigt så då ville hon vända på sig och när hon inte fick det så började hon resa sig och hålla på för att få vända sig om, haha busponni! <3
Synd att hon inte alltid är så hära pigg :P
Aja, ikväll ska jag och mamma baka lussebullar och pepparkakor. Om jag inte skulle vara sjuk så skulle jag vara med Dea i kväll :(


En bild som jag älskar från i sommras/höstas

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0