God jul allihopa!

God jul allihopa fast klockan är ju över 24 men skit samma, bättre sen än aldrig :D Dagen har varit bra, började med att äta frukost och sen åka till stallet och rida ut Pelsan med Cornis och Dea :) Det var mysigt men hon tappade jättemycket energi när vi red i den höga snön så det blev det tråkigt att hon blev seg sen men skit samma, hon var ju trött :P Sen var det hem och äta jullunch och sen åka in till mina kusiner och fira där :) Vi hade det bra men det kändes inte riktigt som jul men men :P

Ni får bilder på allt som jag fick imorrn, om det inte går så får ni bara text då ;)

Nu kmr det lite julbilder från dagen i stallet :)






Cornis och Bucke ♥


Dessie och Tesla ♥


Jag och Elsa ♥






hehe, elsas tårta hon fick :D

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Carro

SV: Okej, synd men roligt för er! :D <3

2010-12-25 @ 17:41:19
URL: http://goldigoldenangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0