Spyr snart!!!!

Ska bara säga att jag spyr av godis snart. Asså klarar inte av en ändå godis till, då spyr jag! Jag, mamma och pappa åt på Lorina. Jag åt pizza. Det var jättegott bara att jag hade ätit massa godis innan vi åkte dit så årkade knappt pizzan. Idag så testade vi att släppa ihop Blackie. Det gick väl helt okej i början men sen så började Elsa brunsta och Elsa och Blackie började att sparka och så, hon blev lite varm där men inte svullen. Får se hur det är i morrn men jag tror inte att det kmr att vara nån fara för det var inte så vramt nu ikväll. Blackie ska typ inte gå med stona längre. Det gick ganska bra att rida ut, var lite spännd men blev lugnare sen. Kom igenom lite med sin högerbog:) Har inte så mkt att skriva om, ibland så har jag jätte mkt att skriva om och ibland typ inget. Ska bara säga att typ alla hästar låg ner i dag, Bucke, Winnie och Glenn. Gulliga.


Idag så var det jätte varmt ute, skit skönt!:)





Kram Ida<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha detsamma har fått 3 påsk ägg idag kommer också spy <3

2010-04-04 @ 18:46:40
Postat av: Ebba

Hej ida!:) hoppas du och elsa och familjen har de super bra:). är elsa frisk nu? pussa henne från mig!

ha de bra

kramar ebba i luleå.

2010-04-07 @ 21:50:40
URL: http://....

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0