Shoppat...

Hejsan svejsan! :) Idag så har vi varit på Armémuseumet i stan. Det var roligt! Ibörjan så var det skit tråkigt för då så var man tvungen att läsa på alla plank om vrf allt stod där men sen så kom vi ju på att om man läser så blir det ju mera intressant och sen så lär vi oss mera ju. Våran SO lärare Eva asså det var i So ämnet som vi åkte dit i berättade om allt i stället så det var jätte roligt! :)
Idag så var jag och köpte en vit polo tröja från The horse, ridstrumper och vita ridbuyxor från Häst biten, ska tävla på Hopp clearonden den 1 maj asså på lördag och sen så ska jag kanske, om jag kommer med tävla den 9 maj i dressyr så handlade lite. Handlade också ett kort rosa spö, lamm ludd för att hon ska bli glansig, tunnare ridvantar, sporrar och jätte sygga, asså då menar jag verkligen snygga benskydd, till dressyr allt det från The Horse. Idag så ska jag träna för Isabelle klockan 19, då ska Elsa få ha på sig sina nya benskydd :) Nu så ska jag äte potatisbullar sen så ska jag åka till stallet :) 
 
Hittade inga bilder på sakerna jag köpte men jag lägger in dom nån dan, sorry för inga bilder!

Kram Idis <3

Kommentarer
Postat av: stina

Hahha jag trodde du inte skulle hålla löftet om rosa hästprylar. hahha. det är bra ida. Jag kommer ihåg när vi bestämde att du bara skulle ha rosa saker till hästen.

2010-04-29 @ 20:14:18
URL: http://stinaaw.blogg.se/
Postat av: Excelsa

haha! jag har jätte mkt i rosa! :P <3

2010-05-03 @ 14:09:00

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0