Påsklov!:)

Heeeeej!:) Äntligen så är det lov, inte för att det har gått långsamt till lovet fast det är ju ändå skit skönt. Ska nog bara vara hemma, eller hos Cornis, men jag ska inte åka ngn stanns i alla fall. Rätt skönt att bara vara hemme och ta det lugnt. Vad ska ni göra på lovet? I dag så var vi på laserdome men klassen. Det var skit kul! Asså man hade bara lust att spela i 2 timmar till, vi spelade i 40 minuter fast det var ändå skit kul:) Vi hade bara 2 lektioner i dag och sen så åkte vi in till stan och åt på donken, det var mummsigt:P Vi kom lite sent till där laserdomen var för att det var jätte mkt kö men vi fick i alla fall spela lika länge. Vi har så himla snäll lärare som gör såna hära saker med oss, asså det är jätte många lärare som typ inte gör ngt med klassen. Igentligen så ska vi göra något kul en gång i månaden men det blir aldrig så men jag fattar att det inte är så himla lätt att fixa allting varje månad.
Idag så var Elsa inne på kliniken för att skos och sen så kollade dom upp henne så att hon var fräsh. Hon var inte helt okeej men det var liksom mindre 0. Hon visade lite i vänster fram när dom longerade men inte när dom böjde så det var ju bra men hon ska ta lugnt i typ en vecka, jag ska skritta och trava bara. Men det var ju tur att det inte var ngt mer och dom behövde inte behandla häller. Skrittade ute med Cornis som ledde bucke. Red henne i låg form, ska göra det nu. Hon var jätte duktig och snäll:) Nu så ska jag äta lite toast:) Juste, idag så släppte vi ihop Elsa med Tesla och Fabiën och det gick jätte bra:)


Vårbild:P


typ 10 eller 11 pluss:D

Kram Ida<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Härligt med vår!!! <3

2010-04-01 @ 23:04:25

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0