Förlåt!!!!!!

Har inte bloggat på as länge, ska bättra mig men har inte orkat för att det inte gick att ladda över bilder på datan så har inte velat då men jag ska värkligen bättra mig, lovar!
Idag så var i alla fall Isabelles veterinär i stallet och kollade hästarna och Elsa. Hon var lite halt i hovlederna i båda fram men det var inget allvarligt. Han behandlade och sen så ska hon ta det lite lugnt i en vecka och sen så kan jag rida som vanligt igen, tur att hon inte behöver ta det lugnt så länge i alla fall. Ska gå i 20 minuter i dag me henne i alla fall. Ska bara säga att jag hade ett jätte bra lov. Skit skönt att snön börjat smälta! :) Hinner inte skriva mer för jag måste verkligen plugga men i morrn så ska jag skriva mer men här så får ni några bilder:P


Elsa och Tesla i hagen, skit sööta <33


Cornis lilla haka :P












Sadi och lordi


Min nya flecee. Skit skön och skit snygg! :)

Kram Ida<3


Kommentarer
Postat av: Lollo

Gulligth att Elsa och Tesla har blvit kompisar!! jätte söta <3 :P

2010-04-13 @ 19:42:13
Postat av: excelsa

aa! :) Det är jätte kul :) <3

2010-05-03 @ 20:15:20

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0