trött...

ligger här i soffan och kollar på tv, det känns som jag ska somna när som helst, är så himla trött! orkar inte skriva så mycket men det var roligt att åka skidor i dag. backarna var sköna men senare på dagen så blev dom jätte isiga. vi åkte ganska mycket i skogen. det var jätte kul. det var fint väder men fortfarande kallt, asså tårna domnar av. i morrn så åker vi hem. lite tråkigt för man vill ju åka mera skidor och så men det är ju alltid "borta bra men hemma bäst" eller så är det bara att jag längtar efter elsan och min säng. nu ska jag gå och lägga mig.
 får se om jag hinner blogga i morrn.

Kram
Ida<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0