Stöten

heejsan. sitter här uppe i stöten och kollar på ngt konstigt program som jag inte vet vad det heter, ganska dåligt. kom upp hit i går typ kl 19. det tog typ 6 timmar, skit jobbigt men lite mysigt ändå att sitta i bilen så länge, speciellt när det blir mörkt. vi kollade på typ 5 filmer så vi hade ju lite att göra i alla fall. i dag så var vi i backen typ 11. det var ganska varmt först men sen så blev det skit kallt om tårna men det var jätte fint väder, det var rätt coolt högst upp på toppen för solen lös på alla små träden som var täckta av jätte mycket snö. typ alla backar var stängda så det var ju lite tråkigt men det var en backe som var rolig så vi åkte i den typ hela tiden , hehe. i dag var farmor hos elsan. det gick bra tror jag. hon är alltid snäll min lilla sötnos. saknar henne <3 aja ska nog gå och lägga mig nu. 





Kram ida<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0