hemma

heej. nu har jag äntligen kommit hem, jätte skönt. det kändes ganska fort vägen hem och det gick bra men det är ju inte direkt kul att sitta i en bil 6 timmar. får så himla ont i mina sittben av att sitta i bilen så länge. efter vi hade lämnat av Emma och dom så åkte jag och mamma till elsan en liten stund och kollade hur hon hade det. hon hade det bra och det var skönt att se henne igen. saknade värkligen henne på vägen hem<3 har nyss ätit mat och ska nog bara ta det lungt och mysa i kväll. i morrn är det nyårsafton. vi ska fira nyår hemma med emma, kitte anna, pia och krister och bittan och peter. hoppas att det blir roligt. ska nog poppa lite popcorn och kolla på nån film.

Förlåt för dåliga bilder men bättre kommer sen när jag fixat min kamera.






Kram Ida<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0