Heej:)

Äntligen har jag handlat klart alla julklappar!! skit skönt!:) jag tyckte att bara några julklappar var jobbigt att handla, tänk alla föreldrar som handlar mycket mer än jag, stackars dom!! hehe:P var i Haninge Centrum en liten stund med Emma och Cornis men Emma skulle rida lektion halv 4 så hon han bara gå in på Glitter och handla en sak till sin mamma. hon han typ bara vara där i typ 10 min. tyckte faktist lite synd om henne:P man blir så himla trött av gå i centrum i bara några timmar. fick så himla ont i benen och i fötterna, asså jag årkade inte äns stå upp. känner mig lite sjuk, har jätte ont i halsen och känner mig lite yr. jag, cornis och emma sov ju i stallet igår och halsen blir nog inte bättre av det. hehe,men det var kul. vi somnade typ halv 6 och vi skulle gå upp 7 men vi var så trötta så vi försov oss till halv 9 :S har nyss ätit lite och ska nog slå in lite paket och kanske baka lite. det känns inte att det är julafton i morrn. ska bli jätte kul!:) elsan ska få en lite tårta och en lite pressent. hoppas att hon gillar det:)

får se om jag bloggar i morrn, vet inte riktigt. (zorry för dåligt med bilder)

Kram// I <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0