God Jul!<3

heejsan!<3 äntligen är det jul! har så himla svårt att bestämma vad jag ska ha på mig, det finns typ inget som jag blir nöjd med. min 6 åriga kusin står och irriterar mig med att berätta bellman historier hela tiden :P hehe och det blir ju inte lättare att bestämma kläder då:P i morrse var jag i stallet och gav älskligen en torta och hennes lilla pressent från mig. hon fick en liten boll som man hänger i taket och sen så sätter man fast godisar och det är jätte svårt för henne att få tag i dom.(svårt att förklara men hon tyckte i alla fall om den) men hon blir lite irriterad när hon inte får tag på ngn godis. ska äta lite gröt nu till lunch, mumms!:) bloggar mer sen i kväll

Bilder får ni sen i kväll

Kram//I <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0