Excelsa

Heeeejsan:) har nyss kommit hem från stallet. Äntligen känns det som att det är varmt ute eller jag frös i alla fall inte, till och med sön känndes varmare. aja i alla fall, efter vi hade varit hos farmor och farfar så sov jag över hos Lisa och Stina. vi kollade på Marley och jag men jag somnade typ mitt i filmen, hehe typiskt mig att somna när man kollar på film men när jag vakna en liten stund så satt dom och grina, asså jag fatta ingenting!:P men tänkte kolla på den sen utan att somna:P på morgonen så kom mamma och pappa och hämtade mig och så åkte vi till Länna Sport för att handla skidhjälm till mig för min är lite liten men jag hittade ingen men det gör inget, jag gillar min hjälm. så vi åkte till stallet sen och tog hand om elsa. i dag gick vi 15 minuter och det var faktiskt riktigt skönt att gå ut när det små snöade lite och det tyckte nog elsan också, hon får ju bara stå stilla i sin hage hela dagarna. I morrn så åker jag, mamma, emma, emmas syrra och deras mamma till stöten, ska bli skit kul. vi kmr hem på onsdag så kmr inte att få träffa min lilla älskling på flera dagar. men pappa kmr ju att ta hand om henne så hon får nog det bra. ska äte lite mat nu och sen ska jag nog packa.  

Thumbnail
elsan med sin boll, var tvungen att hålla i bollen för den gungade så mkt

Thumbnail                        Thumbnail          


Thumbnail          ( dålig kvalite på bilderna, dom är tagna med mobil)

Kram I<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0