.........

har nyss kommit hem från stallet, så himla tråkigt väder ute, helt mulet och det blåser jätte mycket! snöade förut också med det har slutat nu! det ända bra är att det är varmare idag än igår, typ 0 gradit hemma men det är ju alltid lite kallare i stallet:P mina kusiner som var hos oss i går var och kollade på elsan innan dom åkte hem.dom tyckte att det var roligt att se henne och jag trot faktist att Elsa också tyckte att det var lite kul med nytt folk, men hon typ kollade igenom alla efter godis:P hehe:D i dag har vi gått 10 min på den lilla vägen och hon har fått gå ut i sin lilla hage nu. hon tycker att det är jätte tråkigt att inte få gå med sin kompis, står typ och gnäggar efter han, skit gulligt<3 men när man själv kmr så blir man ju lite mer uppskatad än vanligt. skulle igentligen lägga ut bilder av det jag fått men jag ska min farmor så hinner inte. får se om ni får dom idag när jag kmr hem annars så får ni dom i morrn. Förlåt för dålig kvalite, dom är tagna me mobil.

Thumbnail Elsan äter sin tårta,                 Thumbnail Elsa i sin lilla hage idag:)             
 hon tyckte att den var jätte god<3           

Klicka på bilderna för att förstora dom.

Kram//I <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0