heejsan:)

 jag heter ida och är 12 år och har en ponny som heter excelsa. jag bor med min familj i stockholm. mina intressen är elsan och hästar. själva jag är inte så intressant igentligen så det finns inte så mycket att berätta om mig:)

Excelsa är min lilla ponny och är född 98. hon är en svart connemara och är världens sötaste<3 elsan lyser upp min vardag och hon är det bästa som har hänt mig <3 elsan är min fösta ponny. hon älskar att hoppa och är jätte duktig på det. dressyren är lite svårare för henne för hon är stel i höger bogen men hon är duktig på det när hon mjuknat upp lite. hon har tävlat LA-LA. hon är e. Finn RC 38 och u.Ti-ti-oo. man märker när elsa är glad när man rider för då kickar hon:D <3 specielt när man rider ut och hoppar. elsa älskar mat, speciellt äpplen och betfor:P hon kan äta vad som helst. jag har bara haft elsan i nästan 3 månader men det känns som jag har känt henne hela livet.

I min blogg får du läsa om min vardag med elsan och allt annat skoj:)

Kram//Idis <3 
Elsan kickar, hehe :) <33 bilden är med hennes gamla ägare



Elsa, söötnos<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0