Är helt fucking slut!

Shit vilken dag och natt! Är helt slut! Klockan 2 inatt säger Linn att hon inte vill sova i biorummet för det är läskigt så vi går upp och lägger oss alla tre i min lilla säng! Vaknade sen 3 gånger på morgonen för Linn vaknat och sen var jag jättetrött och inte orkade gå upp :P
Dagen har spenderats på bryggan och sen ponnysarna! Ponnysarna var underbarare än underbarast idag!
Älsklingen var super mjuk och fin. Lite seg i början men sen efter åt jag en galopp i "galoppbacken" så piggnade hon till! :D
Nippe red jag ut med Cornis och Valdo och dom gillade faktiskt varandra! :) Första gången jag red ut på Nippe och han var jätteroligt och fett på när vi ökade! Gjorde sånna dära glädje "svängar" med huvudet, sånna dära som Els gör när man galopperar hon hon vilat länge och är pigg! ;D
Gullisar <3
Linn! Visst det blir stjafs mellan oss iblan med det är bara för vi känner varandra så bra, som syskon! Och ni vet ju hur syskon kan vara! Och, visst! Har vart på såå dåligt humör jättelänge för att jag inte har fått sovit nått typ! Så sorry...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0